• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
opel astra g caravan - nejde posilovac rizeni, vyřešeno !!!!!
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
s213
Čtvrtek 15 květen 2008 - 12:05:56 Citovat
Host
potrebovala bych poradit: pri parkovani se mi rozsvitila kontrolka akumulatoru a prestal jit posilovac rizeni, takze volantem skoro neotocim.. znami mi rekli, ze by mohlo jit o spadly nebo uvolneny remen, ten jediny, v leve casti motoru, ktery po otevreni kapoty vidim, se ale bez problemu toci.. elektronika jde, motor taky, vsecko, problem je jen ten posilovac..
auto mam z bazaru a uz jsem na nem menila nekolik drobnosti a nechce se mi pochopitelne vrazet velke penize do dalsi opravy, proto se ptam: muzete mi poradit, v cem by mohl byt problem - abych vedela, s cim na me vyrukuji v servisu?? mam obavy, ze jako zenske mii budou valit kliny do hlavy a prosazovat treba vymenu celeho alternatoru (coz podle jednoho servisu vyjde na 20 000 ). diky moc.


[ Upraveno Neděle 25 květen 2008 - 10:46:12 ]
freez
Čtvrtek 15 květen 2008 - 12:43:45 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Neděle 13 březen 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
Ahoj , je třeba abys nám napsala jednu podstatnou věc a to jakou astru máš , je to astra F a nebo novější astra G a nebo snad nová astra H ? je to z důvodu toho že každá má jiný systém posilování řízení a také proto bude oprava u každé jiná. Napiš nám co máš za astru , rok v. a typ motoru a pak poradíme

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
s213
Čtvrtek 15 květen 2008 - 14:04:04 Citovat
Host
ok mám benzinovou opel astru caravan, rok výroby 1999.
Martas
Čtvrtek 15 květen 2008 - 14:17:13 Citovat
Host
s213 napsal ...

ok mám benzinovou opel astru caravan, rok výroby 1999.


Tos to moc nevylepsil, v r. 1999 se delala nemecka Astra G a polska Astra F.

Astra F ma servo hnany remenem, Astra G elektrikou. Takze pokud je to G zavadu hledej bud v alternatoru nebo v servu. Uz se to tu resilo hledej.
Yper
Čtvrtek 15 květen 2008 - 15:42:34 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Úterý 14 září 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3551
Myslím si, že už z toho původního dedukcí vyplynulo, že se jedná o Astru G, protože výpadek dobíjení měl přímou příčinu s vypadlým posilovačem - tudíž mi logicky vychází, že se jedná o čerpadlo posilovače hnané elektromotorem.
Vzhledem k tomu, že se rozsvítila kontrolka dobíjení, došlo k výpadku dobíjení.

Jako první kontrolu bych provedl to, že bych zajel k nejbližšímu elektrikářovi či někomu, kdo má měřák na stejnosměrné napětí. Změřil bych napětí baterie před startem a pak po nastartování - pokud se napětí nezvedne na hodnotu k 14 - 14,5 voltu, tak alternátor nedobíjí. A to je způsobeno několika věcmi.
Zkontroloval bych všechny kabely vedoucí k alternátoru - zda nejsou někde vypadlé.
Pokud nebudou, tak jsou dvě základní volby - levnější - sjeté uhlíky v alternátoru.
No a pak ta dražší - odešel usměrňovací diodový můstek v alternátoru a podle druhu alternátoru stojí repase okolo 4 tisíc Kč.
Nicméně ještě předtím bych podle manuálu k autu zkontroloval, zda není poškozené relé, které připíná alternátor k palubní síti auta. To mohlo odejít, alternátor se sice točí a proud vyrábí, ale ten se nedostane do palubní sítě, protože vadné relé (elektrospínač) jej nepřipojí.
Celé auto je tak napájeno pouze a jen z baterie (akumulátoru). Vzhledem k tomu, že akumulátor ale nemá neomezenou kapacitu, tak se Ti za nějakou chvilku stane, že ani nenastartuješ a nebo Ti auto chcípne za jízdy, protože dojde proud (klesne výrazně napětí) k tomu, aby přeskakovala jiskra na svíčkách.
Teď hlavně raději nejezdi, aby jsi někde nezůstala viset a nebo neustále, po každé jízdě, dobíjej baterii!
Ne vážně, raději nejezdi, dokud se neprovede pořádná kontrola příčiny.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
s213
Sobota 24 květen 2008 - 21:22:38 Citovat
Host
tak opravdu to byl diodovy mustek plus nejake lozisko v alternatoru.. diky za rady!!!
josef
Pondělí 03 srpen 2009 - 22:49:01 Citovat
Host
Mam stejnou závadu,rano jdu s alternátorem.Už jsem vyměnil ložiska.Uvidím co a jak a dam vědět.
Anonymní
Pátek 23 červen 2017 - 07:38:57 Citovat
Host
dam vedet a od roku 2009 se nezoval
Anonymní
Pátek 23 červen 2017 - 12:54:00 Citovat
Host
Z toho je zřejmé, že za těch 8 let tu věc ještě nevyřešil.
Anonymní
Pátek 23 červen 2017 - 22:31:28 Citovat
Host
Psal, že jde ráno s alternátorem. Jestli šel pěšky až za výrobcem, tak je zřejmě stále někde na cestě.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2778 sec,0.2063 z toho dotazů.